2009-03-13 ? 10:04:12

13 mars

15.51
Tack Lisa för den fina bilden, fick den på mms och mobilbloggade den.... den blev lite suddig..

Ska passa på att önska Er alla en trevlig helg!


13.22
Lolo, det låter tryggt :-)

Läste smp.se och frågar mig vad är det för fel på folk??? Massakern i Tyskland, kan man ju inte ens kommentera, det finns ju inte ord!
Men så läste jag på smp. se
"En 62-årig man misshandlades i natt på järnvägsstationen i Karlskrona. Mannen blev slagen med en planka och fick en gatsten kastad på sig"
Va? Vad har gått snett, mannen misshandlades av två 18-åringar!
Så läste jag vidare: "Spottloskorna mot två poliser blev dyra för en 18-åring från Ljungby. Han skall betala 10 000 kronor i skadestånd och 3 000 kronor i böter för förgripelse mot tjänsteman"
Händelsen utspelade sig när polisen skulle omhänderta en ung berusad flicka....
Så kan man ju kommentera på smp.se och hakan föll ner i golvet när jag läste:

"Rättvisan..var är den?

Det är jäkligt konstigt att så fort en "vanlig" person gör något mot polisen,som i detta fall så blir det böter å en massa annat för att poliserna känne sig kränkta. Om man ser till vad som hände i Rosengård för några veckor sedan så undrar man ju om polisen verkligen har rätt att bete sig som IDIOTER mot oss "Vanliga".Rättssytemet är helt j*vla sjukt."


Skribenten ovan, tycker alltså synd om killen som spottade på poliserna!
Nää, hakan ner i golvet!

10.01
Har just gått mina vanliga internet-promenad... det sägs att det är nyttig att motionera på morgonen! Fast jag känner mig inte mkt piggare, trots promenaden :-)
Massa snö och det snöar fortfarande... segt!
Kommentarer
Lolo

Bond visar upp husse på Påsksmällen.

2009-03-13 @ 11:08:47
Conny

Önskar er alla en mycket trevlig kväll och helg! Ninni, Lisa, Lollo, Challe, Hannes, Millis m.m.....när startar vi vårens trevliga skogsstunder?????

2009-03-13 @ 16:26:32
URL: http://dickolsen.blogg.se/
Lina

Ninni & Hannes och underbara döttrar: ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKÖN HELG!



Så kul att Bond kommer och visar upp sin Husse på utställningen. Cärla skall visa upp sin Matte! Hihihi!

2009-03-13 @ 17:07:02
URL: http://lina.hallberg.blogg.se/
Lisa

Varsegod. ^^ Aza stod så fint så bara skrek jag stå still!!! Jag måste ta bilder.

2009-03-13 @ 18:48:34
URL: http://azaharafotot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: