2009-03-15 ? 13:06:40

15 mars

17.36
Till Er oroliga fans.... förutom städat, kollat på fyrans repriser, har jag även trollat ihop en tjälknul (varför heter det inte knöl), potatisgratäng, så ska käre maken få instruktioner på en sallad... men jag har ingen avokado hemma... dumt!
Tänker på Marie som föder barn... snaaart borde Elias komma ut!

12.59
Lugna Er! Bara för jag inte bloggar mår jag väl inte dåligt...
På förmiddagen har vi påbörjat vårstädning i och runt stallen... det som gömt sig i snö.... så åt vi lunch och har precis städat huset uppe och nere, känns toppen att ha hunnit allt detta och klockan är inte mer, men nästkommande helger kommer spenderad "inte hemma" utan med hundarna på olika platser, så även om jag vorde tränat idag, så var det tvunget att avstå.
Så jag ska nog ta  ut henne en sväng nu på eftermiddagen, Lilja sover och Hannes ska på möte, tar med sig Tinna...
Visst är Lilja söt på bilderna! Hon är påhittig dessutom, senaste är att hon går och torkar sig om munnen, om hon är kladdig eller dreglar... då går hon till badrummet eller ber om servett.
Kommentarer
Anonym

Blev nästan lite orolig för bloggen...

2009-03-15 @ 18:01:33
Lina

Vaddå tjälknul...? I min värld heter det tjälknöl!! Och gott är det!

2009-03-15 @ 18:57:34
URL: http://lina.hallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: