2009-03-26 ? 10:51:03

26 mars

10.38
Tidigt, hurtig morgon! Praktikanttjejernas lärare kom förbi tidigt i morse, så Lilja och jag var tidigt ut i stallet... Tobbe är en av mina gamla lärare så både han och övriga lärare på Ingelstad känner mig väl, flera av dem har väl känt mig sedan jag drack vällning och hade blöja, så de är inte särskilt oroliga över att lämna över ansvaret av sina elever till mig, men han var i krokarna och svängde förbi, vilket är trevligt och uppskattat av tjejerna.
Stjarni hade tappat en sko på morgonen, så Janne kommer nästa vecka, då får han "vår-verka" resten och dra av skorna på Freyja, hon rids ju inte ändå och om andan skulle falla på hos någon så går hon utmärkt utan skor, järnladyn.

Hannes mailade nestående igår... jag trodde han läste vad han mailade innan han skickade det... men han kom hem och berättade att han köpt nya skidor (för hela två fjälldagar nästa vecka, men barn med sig). Planen är att Tinna åker på söndag och stannar en vecka med mormor, Rolf, Patrik, Jenny, Axel och Viktor. Så kommer Milla, Linus, Oliver och Felix på onsdag och Hannes med tåget torsdag eftermiddag. Förutom längd och carving-skidor (till varje kotte i hela familjen), så ska de ha med alla hundar och DEN STORA PULKAN SOM RYMMR VARENDA UNGE I FAMILJEN, så jag får nog säga att de är väldigt positiva när de ska ta sig upp med en bil och takbox, ska de fästa pulkan på takboxen? Men det blir nog riktigt spännande i de fina längdspåren för barnen, att åka pulka efter Lonis.

Kvinnors svenska i kontaktannonser
1. i 40-årsåldern = fyller 50 i år
2. äventyrlig = har legat med alla
3. vältränad = saknar bröst
4. medelmåttigt utseende = ful som stryk
5. vacker = patologisk lögnare
6. ständigt leende = går på droger
7. emotionellt säker = går på medicinering
8. feminist = fet
9. fri själ = knarkare
10. rolig = irriterande
11. new age = kroppshår på fel ställe
12. öppet sinne = desperat
13. utåtagerande = pinsamt högljudd
14. passionerad = sjaskigt fyllo
15. professionell = bitch
16. mullig = fet
17. något överviktigt = sjuklig fetma

Kvinnors svenska i vardagen
1. Ja = Nej
2. Nej = Ja
3. Kanske = Nej
4. Vi behöver = Jag vill ha
5. Jag är ledsen, men... = Du kommer att få ångra det här
6. Vi behöver prata.... = Nu har du ställt till det...
7. OK, gör som du vill = Passa dig jävligt noga
8. Jag är inte alls arg = Klart jag är arg, din idiot.
9. Vad du är uppvaktande ikväll = Tänker du bara på sex?

Mäns svenska i vardagen
1. Jag är hungrig = Jag är hungrig
2. Jag är sömnig = Jag är sömnig
3. Snygg klänning = Snygg urringning
4. Jag älskar dig = Jag vill ligga nu
5. Jag har tråkigt = Vill du ligga med mig?
6. Ska vi dansa? = Vill du ligga med mig?
7. Kan jag ringa dig nån gång? = Vill du ligga med mig?
8. Ska vi gå på bio? = Vill du ligga med mig?
9. Får jag bjuda dig på middag? = Vill du ligga med mig?
10. Dom skorna passar inte till dräkten = Jag är bög

Slutligen:
En nyligen gjord vetenskaplig undersökning bevisade att kvinnor tycker om
olika manliga utseenden beroende på var de befinner
sig på menstruationscykeln. När kvinnor har ägglossning tycker de om män
med ett kraftiga, maskulina drag. Däremot, när
kvinnor har PMS så föredrar hon män som är dränkta i bensin och antända,
med saxar instuckna i ögonen och en brandyxa i ryggen.

De fem hemligheterna för en kvinna att få ett förhållande att fungera:
1. Det är viktigt att hitta en man som hjälper till i hushållet, som lagar
mat, städar och som har ett bra jobb.
2. Det är viktigt att hitta en man som kan få dig att skratta.
3. Det är viktigt att hitta en man du kan lita på, och som inte ljuger.
4. Det är viktigt att hitta en man som är bra i sängen och som älskar att
ha sex med dig.
5. Det är viktigt att dessa fyra män inte känner varandra.


Hur en man kan imponera på en kvinna...DETTA ÄR MYCKET VIKTIGT!!!!
Ge henne vin, överraska henne, ring henne, ge henne komplimanger, krama
henne, ta ut henne på restaurang, håll om henne, gå ut och handla med henne, le åt henne, skratta med henne, gråt med henne, ge henne smycken, kela med henne, köp blommor åt henne, håll hennes hand, skriv kärleksbrev till henne, lyssna på henne, åk till månen och tillbaka för henne.


Hur en kvinna kan imponera på en man
Kom naken, ta med dig kall öl..
Kommentarer
Tanja

Haha den var bra! Är det ok att jag kopierar den?

2009-03-31 @ 08:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: