2009-03-27 ? 16:59:45

27 mars

16.54
Går och väntar på Hannes, han kommer snart hem!
Vi fick besök i eftermiddag av Emelie och Theo! Emelie hade med sig massa gott fika och vi hade massor att prata om.
Jag går och väger fram och tillbaka om jag ska köra bh-provet imorgon med Tosse eller inte.. delvis mår jag inte hundra, delvis är hon inte laddad och tydligt hämmad av att jag inte mår bra... fasiken vad svårt.... å andra sidan, blir vi underkända, är det bara att köra om, å andra sidan vill man ju inte köra bh och bli underkänd, det är ju bara så basic... men jag kan skriva redan nu hur det kommer gå...
Hon kommer köra linförigheten med bristande kontakt, enstaka kontakt, lite låg, lite långsamt, blir lite störd i gruppen, sen i sättandet... Så kommer hon antingen sätta sig segt och snett eller ställa i sättande under gång. Läggande u nder gång kommer gå fint, men på inkallningen kommer hon gå upp i okej fart, stanna av de sista 10 metrarna och göra en felaktig ingång... fan... jag vet inte.... råd, någon?
Kommentarer
Anonym

Följ med oss ut och grilla korv :-)))) Trevlig helg!

2009-03-27 @ 17:09:34
Conny

Det var jag ;-)

2009-03-27 @ 17:09:59
Challe

Ett bh-prov är väl inte hela världen. Gör det vid ett annat tillfälle!

2009-03-27 @ 17:24:01
URL: http://azahara.blogg.se/
Conny

Vad f....bränn BH:n och följ med oss istället!!!

2009-03-27 @ 19:03:13
URL: http://dickolsen.blogg.se/
Lina

Mår inte du bra är det bättre att hoppa över. Din egen energi styr resultatet av det ni gör. Är du "låg" tycker jag att du skall köra korvgrillning istället och ta med Tosse i skogen. Kram!!!!

2009-03-27 @ 21:22:24
URL: http://linahallberg.blogg.se/
Ulrika

Hallå du ;-)

Med den inställningen ska du vänta med BH-provet! Tror man inte på det så går det heller aldrig. Ni har tiden framför er så vänta tills du vet att ni vinner! /Kram

2009-03-27 @ 22:03:37
Anneli

Dissa MH- börja med hästarna...

2009-03-28 @ 00:33:39
URL: http://www.brellir.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: