2009-05-26 ? 08:53:18

26 maj

08.41
Nej, igår blev det ingen blogg, ute i solen plus massa annat att fixa. Hannes mamma kommer på torsdag, efter ha varit på konferans i Bulgarien, Hannes pappa på fredag. Så hela veckan går till festplanering, iordningställande av extra sängar mm. Så blev vi tvungna att köpa ny tvättmaskin igår, trist kostnad, men men. Tinna lekte med Thilde hela eftermiddagen och valparna fick massa kel och mys.
Idag ska vi fortsätta med förberedelserna, jag har dessutom lite smålyxig dag, Tinna ska vara på dagis till halv tre, i vanliga fall hämtar jag henne kl 13 och det är direkt efter lunch och mitt i Liljas sovtid, så det är lite omständigt ibland, men idag går hon till halv tre och blir sedan hämtad av "Eniro-Cicci", min kompis som jobbade på Eniro tidigare.
För att få lite struktur på veckan och hinna med allt, så gjorde Hannes och jag ett schema igår, så jag ska städa Tinnas rum (inget litet projekt), smartast vore att göra det nu på morgonen, trots att solen gassar och det är redan 17 grader i skuggan. Planen är att träna ikväll och hämta Binkis, ta med henne så får njuta max av hundträningen... denna lilla mini-hund, men så go att träna! Förra veckan tog Malin lite bilder... vem vet, det kanske plingar till på mailen!
Malin, så du inte glömmer, ses vid 18 i Alvesta!
Kommentarer
cecilia & Henrik

Ååå hoppas hoppas på bilder! Har inte sett honom på länge=)

2009-05-26 @ 17:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: