2009-05-04 ? 14:55:36

4 maj

E-kullen, födda 20 april, 2009

Götängens Evita

Götängens Evita

Götängens Enya

Götängens Enya

Götängens Elvis

Götängens Elvis

Götängens Elton

Götängens Elton

Hela kullen, Enya på sin favoritplats, Elton, Elvis och Evita

14.42
Skönt att ha blogg och mail-vila! Jag var dessutom och tog fastande prover i morse, lite klen och "svimmig" som jag är när det gäller sådant, så har jag varit sliten hela dagen.

Vi hade en helt fantastiskt valborg hos Johan, först dukades det upp ett enormt kräftfat, ja det fanns mer kräftor på fatet än vi orkade äta upp, trots ansträngning! Så hade Johan ordnat med grill, när Johan bjuder på kalas så finns det inga gränser, mängder av fantastiska rätter.
I fredags var vi och några släktingar till Hannes hembjudna till Marklanda, även där hade vi en kanondag med mycket bus och god mat.

I lördags var det hundträning och Tosse gick riktigt bra, vi ska tävla lydnad snart och den är fin, inte grym, men okej, lite slarv från henne och lite från mig, sånt som jag tror både hon och jag inte riktigt märker att vi gör, men måste påminna oss själva om. I skyddet gick hon sååå bra, jag var riktigt förvånad! Helt plötsligt började saker och ting släppa och jag fick för första gången i skyddsträningen använda kommandot loss!

Valparna mår kanon, de har öppnat ögonen, ska fota det, lovar!
Kommentarer
Veronika

Nu vill jag se lite foto.....Ha ha

2009-05-04 @ 16:05:10
URL: http://eskeryd.se
Eva o Kasper

Men vilka sötnosar! Det är alltid kul med valpbilder, man blir lite nostalgisk... ;)

2009-05-04 @ 19:09:43
URL: http://skogsstjrna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: