2009-05-07 ? 08:35:48

7 maj

08.29
Grattis Daniel på födelsedagen!!!!!!! Nu är du ingen liten trollunge längre ;-)

Stackars Hannes har skadat sin friska axel, så ont och alldeles ynklig är han, för er som känt oss länge vet ju att han ramlade ner från taket på Marklanda för några år sedan och skadade högra axeln och bröt nyckelbenet illa, fick opereras och var "mkt rörelsebegränsad" från november fram i maj. Så igår hände det ngt med axeln när han fodrade hästarna... och har sååå ont... tur att han har en ung och (ehhh va) pigg fru!

Så har Tinna önskat att jag bloggar en nytagen bild på valparna som hon ska visa på dagis idag, så om en liten stund ska jag göra det. De är verkligen så fina, Sunna njuter av det hela, ligger utsträckt på ryggoch sover med valparna, ligger och myser, gosar med filten... inte är det heller dumt att få entrecot av husse till frukost..
Kommentarer
Eva o Kasper

Har själv gått med kryckor samtidigt som jag haft ett brutet nyckelben, så jag vet hur hemskt det kan vara. Har axeln hoppat ur led?

Du kikar väl förbi och tävlar på min blogg när du har tid?

2009-05-07 @ 08:41:42
URL: http://skogsstjrna.blogspot.com/
Dannie

Nä han är ingen trollunge längre utan en jobbig tonåring numera....du kan få låna honom ett par år

2009-05-09 @ 09:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: