2009-05-24 ? 22:12:00

Kvällsblogg 24/5

22.03
Valparna sover som fyra slagna hjältar efter en härlig dag i trädgården. Vi har haft besök av blivande Götängensfamilj, som väntar på valp efter Saga/Aza. Så har Keit, Patrik och Walle varit här hela eftermiddagen och hjälpt Hannes sätta i ny ytterdörr, vilket var enklare sagt än gjort... Men till slut sitter den halvfärdig på plats och materialet till Aza´s valplåda gick också åt... Det blir ByggMax imorgon igen för Hannes del! Givetvis har Evita fått massor av kel och mys av sina tre hussar. Dessutom kommer Patrik och Walle spela på festen på lördag, nice! På lördagen har Hannes bjudit sina vänner som han umgås med och på söndagen är det "våra vänner" och släkt osv. Det kommer bli bra, även om det hade varit bäst och roligast att bjuda alla samtidigt.

Jag har skrivit ihop lite om kennelträffen, givetvis kommer mailinbjudan och mer info närmare, allt finns på hemsidan.

Lilla fölis är så söt, är sugen på att döpa henne till Unna... vi får se.... men Unna känns bra!


OBS! Jag har bytt lösen till "valpinfo-sidan" på hemsidan (jag har lösen pga att alldeles för många uppfödare inte verkar ha kunskap om vad man behöver informera sina valpköpare om/veta under sin hunds första år och min hemsida är tillräcklig kopierad ändå). Om ngn "Götängen" behöver komma åt infon, så skicka ett mail.

Kommentarer
Veronika

Oj då ingen blogg i dag. Kanske lite nya bilder på valparna ?

2009-05-25 @ 21:05:39
URL: http://eskeryd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: