2009-11-17 ? 15:08:17

17 nov

14.58

Tjo, vilken dag! Ibland skulle man behöva åtta armar!
Tinna fick svininfluensasprutan igåt och Lilja får den imorgon, skönt! Tinna är lite öm i armen, frös lite inatt.

Idag fick jag inte i mig lunchen förrän vid 14, Lilja tog en power-nap i bilen på vägen hem från dagis... sedan kunde hon inte somna... Beatrice var jättepigg och glad, ville alls inte sova...

Ikväll hoppas jag kunne träna, vi har köpt ersättning till Beatrice, "i hundträningssyfte"... det blir ganska intensivt ibland på dagarna, så det ska bli skönt med någon timmes, eller två, hundträning och babbla lite med polarna på klubben!

Jag har fått underbara bilder på G. Fixa Midsommardröm! De kommer snart på bloggen. Jag hoppas också kunna visa er bilder på Binkis tilltänkte hane!
Kommentarer
Tessan

Tacka gud för ersättning och den som uppfann det!! Alla behöver vi en paus ibland:)

2009-11-17 @ 22:43:22
URL: http://goljahult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: