2009-10-21 ? 13:55:42

21 oktober

13.50
Alltså, blogg.se ett inlägg som man skriver fåååår bara inte försvinna! Man kan inte skriva om ett inlägg, man skriver ju på känsla... det kan man inte återge...

I det förra inlägget skrev jag iallafall om att Glimma är som alvedon-hunden, regnar det så ställer hon sig under Tosse och tar skydd...

Så har jag inte bara fått hälsning från Enya, utan även Glimmas bror "Max". Han mår utmärkt och flyttar snart till Halmstadtrakten från Göteborg. 6,4 kg väger han och jag gissar att han är på väg att bli en riktigt snygging med mycket massa! De är 4 månader nu, tiden går fort!

Så att jag tror att Hannes äntligen bestämt sig ang namnet på bebisen... vi får se...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: