2009-10-29 ? 16:13:49

29 okt

16.06
Ja, igår blev det ingen mer blogg ;-)
På förmiddagen var Lilja på dagis, det var inte så många barn, så det gick bra, likadant idag. Idag har även Tinna varit på sitt gamla dagis och hälsat på... Beatrice hade barnvakt för första gången, när jag skulle lämna Tinna och hämta Lilja, sov Beatrice så gott, så Gustav som varit här hela dagen, passade henne. Jag var ju inte borta mer än 20 minuter... Gustav och jag delade en pizza till lunch, pratat om livet, framtiden, lösningar... vi kom fram till en hel del.. Bla så har Gustav ett budskap som många unga handikappade skulle kunna styrkas av, så vi får se vad vi pratat om idag, utvecklas till.
Mamma var här en sväng också.. hade med sig fina blommor :-)

Både mamma och Gustav envisas om att kalla Beatrice för Edda... hmmm..

Ja, nu kommer Hannes och Tinna hem...
Kommentarer
Challe

Jag gör nog som Maggan och Gustav, kallar lillan för Edda...

2009-10-29 @ 16:45:06
URL: http://azahara.blogg.se/
Lina

För mig är hon också Edda...

2009-10-29 @ 18:05:02
Anneli

Jag med... Edda låter bättre

2009-10-29 @ 19:56:07
URL: http://brellir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: