2009-10-09 ? 09:02:22

9 okt

13.20
Yeah, har det inte dragit igång till halv tio imorgon... ska jag in till förlossningen för "plan B" och kommer inte hem igen utan att lill*n är med :-)))))))

08.59
Nääää, nu är tålamodet låååågt! Har haft ont hela tiden sedan i onsdags, i rygg, mage, ben, ljumskar, har tom haft värkar med 4 min mellanrum, som bara försvunnit... Såå onda värkar som väckt mig inatt och nu är helt borta.... Om en timme är det dags för ytterligare en hinnsvepning...

Kikade bland mina bilder... hittade denna underbara bild!

Götängens Bond James-Bond
Kommentarer
Rosa

Skönt för dig. Hoppas ändå på att det kommer igång av sig självt. Men nu är det ju nära....med eller utan "plan B" hihi!!

2009-10-09 @ 14:27:10
Lina & Cärla

Lycka till!

2009-10-09 @ 15:04:10
Lina igen

Och förresten...GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN!

2009-10-09 @ 16:28:14
Eva o Kasper

Harry är ett bra namn det med, känner en som heter så och som är en riktig krutgubbe. Cykla över de sydamerikanska bergen när man är runt 85, vad sägs om det? Så imorrn blir det en Harry! :D

2009-10-09 @ 19:04:22
URL: http://skogsstjrna.blogspot.com
Helena o Nila

Hej, Ninni.. jag är en så kallad smygläsare här på din blogg. Halkade från början in när jag läste om Lina o Cärlas äventyr i vardagen. Numer tittar jag in nästan varje dag. =)



Jag har också en dsg, en tik på 2½ år vid namn Nila. En underbar liten arbets-narkoman som kanske tom är lite släkt med din Sunna. (Hunddata verkar inte fungera nu.)Nila härstammar också från Leonberget'z kennel.



Tycker era hundar o hästar äe superfina o er avel verkar sund. Lycka till dem!



Vill också passa på att önska dig lycka till i morgon oavsett vilken plan bebis kommer efter. Huvudsaken den kommer ut, pigg o frisk eller hur?!

Vi är många som håller tummarna.....

2009-10-09 @ 21:33:21
URL: http://www.123minsida.se/Nila
Helena o Nila

Nu funkar hundddata o som jag trodde - Sunnas mamma är min Nilas farmor. KUL!

2009-10-09 @ 22:36:24
URL: http://www.123minsida.se/Nila

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: