2009-10-12 ? 20:35:28

Hemma med lilltjejen!

Tack för alla era hälsningar! Hannes bloggade ju lite bilder i lördags! Tja, förlossningen är mest som en elva timmar lång minneslucka... fylld av smärta, trots lustgas, petidin, EDA och akupuntur. Det var en riktigt jobbig förlossning, men konstigt nog mådde jag hur bra som helst dagen efter, lite träningsvärk och eftervärkar, inget mer.
Lilltjejen mår hur bra som helst, ännu heter hon inget, är född 21.43 09-10-10, 47 cm och 2946 gram. En kopia av Tinna när hon föddes.
Vi väger fram och tillbaka mellan lite olika namn... men har inte bestämt oss ännu....

Kommentarer
Helena

Helena är ett väldigt fint namn..

Ärligt...Svala är fint..Skulle vi ha bestämt oss för att skaffa ett barn till, och det blev en tjej så skulle jag välja Svala, men vi vill inte ha fler knoddar..Så ta det du, om du gillar det..

2009-10-12 @ 21:08:45
URL: http://helenawall.blogg.se/
Lina

Tinna...jag tänker på svart

Lilja...jag tänker på vit



Vilken färg kommer lilltjejen få bära?



Röd, som Rosa? Gul, som Sól?

2009-10-12 @ 21:12:43
Camilla

Ett stort grattis till lilltjejen :-)

Åh vad hon är söt. Här väntar vi också smått fast fyrbentningar då ;-) samt håller på att rida in min vackra vackra Rödull.

Kram Camilla

2009-10-12 @ 21:13:35
URL: http://kenneldreamingocean.dinstudio.se/
Anne

Grattis till lilla prinsessan! Hoppas att ni alla mår väl och bara myser.

Kram

2009-10-12 @ 21:36:03
URL: http://www.systeranne.wordpress.com
Tanja

Grattis vilken sötnos! Tack för att du påminde mig om förlossningar. Nu vet jag ännu mer bestämt att här blir det inga fler bäbisar ;)

2009-10-16 @ 08:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: