2009-09-09 ? 10:10:12

09-09-09

09.58
Ja, garanterat har jag inte fött barn 09-09-09 kl. 09.09! Hade det varit coolt eller trist att födas då, ständigt uppmärksammat?

Fått några frågor i bloggen:

>Anne, Glimma är väl egentligen inte tänkt som avelstik utan som Hannes blivande eftersökshund, hur det blir får framtiden utvisa. Men håller hon alla mått som vi förväntar oss av en avelstik så ska hon givetvis få någon kull, men det ska ju inte störa Hannes ändamål med henne, eftersom den framtida uppgiften är eftersökshund. Lilla tassen var ett getingstick, men nu är hon bättre.

>Jenny, nä min mamma och Rolf ska mönstra i Tingsryd, de ska visa Unnur, Tordís och Ragna.

>Challe, Sunna är för att vara Sunna, snäll mot Glimma. Alla vill ju ha henne, Gustav tjatar, min mamma försöker ju hundnappa henne som vanligt... så undrar vart hon kommer ta vägen när jag ligger på BB. Men Glimma är den behändigaste valp jag haft på många, många år... Enklare kan det inte bli!

Mådde inte så bra igår, men åkte och tränade iallafall. Blev lite piggare, körde som hund nr 2 och Tosse gick såååå bra, riktigt dunder! Många hundar som gick kanon igår! Anette bjöd på hembakad ostkaka och för ovanlighetens skull var jag hemma runt 23 och Hannes var vaken.

Rolf har varit här på morgonen, med äpple till hästarna och i behov av min isländska. De har beställt en ny 4-hästars transport från Island, isländska kronan är ju mkt förmånlig just nu.

Nej, nu borde jag vila en stund, jag måste hålla min rutin som verkar fungera bra, vila mellan 10-11 och sedan 13-14, både för att kunna sova bra på natten och inte bli helt utslagen...
Kommentarer
Challe

Fasen också, får nog ta ett nytt snack med Sunna...

2009-09-09 @ 19:38:34
URL: http://azahara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: