2009-09-22 ? 08:47:07

090922

21.42
Tinnas virus försvann på några timmar... så fick jag min "dos" men känner mig mkt piggare...
Jag gillar era namnförslag, gärna fler! Hannes mailade en lista på namn... jag höll på att ramla av stolen, trodde han skrivit av typ en valsedel från ngt politiskt parti eller något...

Tömde minneskortet från i somras... lite gamla bilder....


Årets första morötter...

Mmmm, mums med mat!

Lite hundträning...

Alla bett blir inte lika bra, men så är det...

Bevis på att jag faktisk jag fota! Henriettas fina tik Quera!

Fredrik, Henrietta, Quera och Thomas figurerar

Magnus snygge hane, Koff

Lilja hjälper pappa tvätta bilen!



08.27
Tinna är sjuk idag, ont i halsen, ont i huvudet... Jag har också lite ont i halsen...

Tack för alla namnförslag, Ni som inte svarat.... *väntar*...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: