2009-09-08 ? 09:14:10

8 september

15.50
En liten sak...
Jag har ju varit sjukskriven nu pga levervärdena ett tag... Alla klagar och klagar på försäkringskassan... men jag är ganska imponerad, delvis har de varit jättesnabba med utbetalning av sjukpenningen, även om de fått in den sent... inga problem.. så har jag fått en personlig handläggare med direktnummer som jag kan ringa till. Idag ringde hon för att kolla så jag fått alla papper, eftersom de inte kommit in till dem ännu med fortsatt sjukskrivning (skickade dem igår) och för att kolla hur jag mådde osv...
Tveklöst bra service!


09.02
Ska försöka få till en blogg...
Ewa... nja, Tosse var inte ens med i Alvesta. Vi hade styrelsemöte och jag hann inte äta kvällsmat hemma, eftersom jag var tvungen att gå på apoteket, snurrigt blev det.. så det var en osmaklig nödlösning på kvällsmat. När jag kom till apoteket fanns inte mitt recept, men så ringde jag till MVC och då var det inlagt, nytt försök idag, för nu är medicinen slut...
Jag känner mig å andra sidan också ganska slut, men det är ju inget nytt, nedräkning och om inget annat inträffar så är det igångsättning 5 oktober...
Styrelsemötet blev bra igår, massvis med aktiviteter inplanerad, kurs, prova på dag, UHP, läger, klubbmästerskap med fest, allt nu i höst. Flera nya medlemmar har tillkommit också, vilket det kanske inte brukar göra på hösten... Men det är klart, en toppenklubb som vi har med så enormt duktiga hundmänniskor, så är det ju cred för att vi gör ett bra jobb, att fler och fler vill vara med och träna med oss. Hihi enda nackdelen är ju att man kommer hem sent när man är och tränar, numera frågar Hannes alltid om jag kommer hem före midnatt, men är det många ekipage så tar det ju tid.. Jag tittar ju mest, mina snälla träningskompisar brukar låta mig köra Tosse först, eller i början av träningen, medan jag har ork, så kan jag vila mig resten och njuta av att titta på övriga hundar.

På lördag om energin finns, vilket jag verkligen hoppas, ska jag, Henrietta och Malin åka till Hok och titta på Arion cup, ser jag fram emot!
Kommentarer
Malin

Samma här

2009-09-08 @ 10:23:06
Connie

5. oktober fyller Tessan år ;-)

2009-09-08 @ 10:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: