2010-04-20 ? 16:37:48

20 april

16.29
Ja, födelsedag idag!
Minns Ni att E-kullen föddes på min födelsedag förra året!
SÅ PARADE VI AZA OCH AMBRA! MED ANDRA ORD, TRADITIONEN MED MIDSOMMARVALPAR ÄR BRUTEN! Ambra, Saga, ska ju inte paras förrän till valborg, så iår kommer vi kunna fira midsommar!
Dagen har varit kanon! Blev  väckt med skön sång i morse, fick en pärlplatta av Tinna och av Hannes & barnen en dammsugare... inte vilken som helst, utan en sådan med vattenfilter, som rengör inomhusluften samtidigt som man dammsuger! YES, vilken fin present!
Så på förmiddagen kom Rosa & Sunna med present och choklad... och jag blev så glad!!!
Vid lunch kom Robert med "en osynlig blomma", jag tror den inte behöver vattnas, kommer inte vissna och jag väljr färg själv.
Ikväll är det hundträning, fika och så kommer en gårdshundshane och ska fria!
Imorgon kl 15 så ska Ni passa på att åka ut till Bergkvara slottsruin. Då ska nämligen Freyja och jag delta i invigningen av Bergkvara slottsruin! Arfvid Trolle ska komma ridandes på Freyja bla. Så ska det skjutas kanonsalut! Freyja kommer sköta sig galant!
Kommentarer
Lina & Cärla

Största grattiskramen skickad till världens bästa uppfödare!!! Hipp hipp Hurra!

2010-04-20 @ 18:33:19
Elisabeth

Grattis Ninni önskar Fenix med familj!

2010-04-20 @ 18:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: