2010-02-11 ? 14:03:53

11 feb

14.00

Nu, ska jag berätta... för varje ny kull valpar, blir det ju några nya som följer bloggen....
alla urusla bilder, med fokus långt från föremålet som fotas, smutisg lins, suddiga bilder, de tar jag, Ninni! Alla fina bilder på bloggen... de tar Hannes! Dock med samma kamera! Jag kan inte fota, men jag är lika glad för det! Njut av Hannes bilder istället ;-)

BVC idag, Beatrice 4 månader, 6,3 kg och 62,5 cm!
Rullar från rygg till mage och tillbaka på rygg, hasar sig fram på armbågarna, tar sig både framåt och bakåt! Hoppar och går runt i hoppgunga, mer än väl godkänt!

SORRY! "den stackars mannen", dvs Kjelle, Aza´s husse, tar fina bilder också!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: