2010-02-05 ? 21:15:21

5 feb

20.58
Hannes har varit ledig idag, skönt. Vi har hunnit med en runda till soptippen, handlat mat på Maxi...  det jag glömde "kunde jag plocka" hos mamma ikväll. Gick in en sväng på Lindex, Hannes kunde absolut inte förstå att jag & Lilja ville titta på alla nya kläder som kommit in.
Vi åkte och hälsade på Helene på Zoomaster, fyra guppies, en säck hundfoder!
När vi väl kom hem... hade Glimma hjälp till lite med diverse möblering och utrensning "av förra årets skomode"... hrmm.

Ja, ja... skett är skett.. så är det med valpar! Tog en härlig ridtur på Lind och hade hundarna med mig... Så härligt, snön yrde kring hovarna. Fyra älgar stötte vi på!

Tosse har fått en ny Bia-bädd... stor nog att Mia kan sova inne i hallen ;-) Glimma har fått 101 tuggben... nej fel, tre färska märgben med! 104 st!

Var uppe hos mamma en sväng, wow så fint hon gjort inför kalaset imorgon, mäktig dukning! Jag funderar på hur jag ska lyckas baka allt jag planerat inför dopet.... men det ska förhoppningsvis gå!



Hermine som alltid, på någon av brödernas rygg!


Söte Herkules

Kommentarer
Carina

Jösses så underbara de ÄR!!!! jösses va sugen man blir! (Per säger "nej vi ska inte ha fler hundar" varje gång jag visar dem...)

2010-02-05 @ 21:44:01
Carina igen

Hoppas ni får en riktigt härlig helg förresten! Va goa de e tjejerna!

2010-02-05 @ 21:45:22
Marika Lindelöf

Hej Ninni och Grattis så här i efterskott till dina fina valpar. Kram Marika

2010-02-06 @ 13:16:24
URL: http://www.kitenga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: