2010-01-04 ? 13:09:46

4 jan

13.00
Nu ska jag unna mig en bloggstund!
Hannes är på jobbet, barnen leker mätta och glada... Beatrice sover för första gången ute i vagnen. Hon har ju varit ute i vagnen innan... men inte kommit till ro och sovit.
Utanför  fönstret faller stora snöflingor, förhoppningsvis råder det lite bot på halkan.
Igår kväll fick jag några minuter över... tacksam över valet av hästras... sadlade jag Lind och busgalopperade över åkrarna... frusna, snöiga åkrar är inga problem för min fina Lind! Så mjuk, så härlig, så snäll och pigg att rida! Det är göttans för själen!
Vi kikade på en Wallanderfilm... gillar Wallander!

I natt sov hela familjen i dubbelsängen, man får liksom ligga lite på snedden för att få plats. Dock så är Sunnas favoritplats för närvarande nere i Ikea-sängen. På två dunkuddar, med utsikt genom fönstren... så hon har koll på älgarna genom fönstret ;-)

Stackars Lilja skulle pussa Beatrice god morgon... och Beatrice kräkte Lilja rakt i ansiktet! Tur att det inte var Gustav som råkade ut för detta.... för mer kvackelmagad är Gustav finns inte!

Just nu har vi en stor liten Tinna... det kallas väl för lilla tonåren när man är 6! Det roliga (eller inte roliga) är att Lilja tar efter sin syster! Hua vilken kalabalik det kan bli.

Nu vaknar Beatrice!

Kram på er alla bloggläsare!

och glöm inte... Texas Pecan löser många problem!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: