2010-01-25 ? 20:10:23

Aza bloggar...

Ja, jag har ju förstått att Ni väntar på att valparna ska födas! Men, det är många bestyr att sköta innan det är dags! Jag måste hitta den perfekta lyan! Ikväll har jag undersökt under alla sängar, i alla sängar, jag har samlat ihop filtar och kuddar i olika små bo runt om i huset.
Jag har dessutom en "crawing", tugga på nallar och plastleksaker! Ja, det händer grejer i kroppen!

Landet-matte har handlar kalvsylta som "BB-godis", det låter bättre än vad det är... hon har glömt att jag är "en kräkis", jag kräks under förlossningen... och mina valpar föds i konfettiregn!
Kommentarer
Challe

Aza, jag hoppas att din landet-matte har gott om tidningar till valpningen... det går åt några stycken när du kräks!!! (och ninni...)

2010-01-26 @ 16:28:33
Aza>Challe

NÄÄÄ hon har bara två kassar!

2010-01-26 @ 18:03:06
Challe

Aza, din landet-matte kan ju inte planera! Vilken tur att jag har en kasse oxå;-) Puss på dig, sötnos!

2010-01-26 @ 18:33:30
URL: http://azahara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: