2010-06-17 ? 21:55:12

17 juni

21.39
Ikväll har jag lite styrsel på högerhanden, ingen känsel, men det bådar gott!
När bloggade jag senast? I tisdags så hade vi en så trevlig träningskväll! Hippie gick som tåget, åh vad nöjd jag är med henne. Jag får ofta fråga "saknar du inte schäfer", eller "du som alltid haft schäfer".... jag valde ju inte Hippie för att hon var malle, utan för hon är en underbar individ!
Nu har vi ju haft henne ett tag, hon är verkligen en kelig härlig familjemedlem.
Hon ligger gärna i soffan, när barnen går och lägger sig, tar de med sig Hippie in och hon lägger sig med dem, så sover hon på en bädd jämte mig på natten, på golvet.
På morgnarna när Beatrice sover i vagnen, går jag och tar hand om hästarna, inte Hippie, hon lägger sig nedanför vagnen och inväntar mig... så vidare inte Beatrice vaknar till, då springer hon och hämtar mig!
Träningsmässigt är hon kalas! Hon passar mig perfekt och älskar att träna.
Nog om Hippie!
Igår var det skolavslutning, duktiga barn som sjöng!
Ikväll firade vi Islands nationaldag på Öjaby badplats, jag lagade kvällsmaten, packade in mat och barn i bilen så möttes vi där, Hannes körde direkt från jobbet. Jättegott och mysigt hade vi i solen! Lite för kallt för att bada dock!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: