2010-06-22 ? 07:12:12

22 JUNI

HIPP HURRA!
GRATTIS
BIANCA BRATZ
BONUS KASPER
BÁRDUR
BILLY
BOND JAMES-BOND
PÅ FÖDELSEDAGEN!
ALLA FEM FÖDDA MIDSOMMARAFTON!
Bond James-Bond
tänkte be er som läser bloggen, kan Ni inte maila bilder på era "födelsedagsbarn", midsommarvalparnax3?
Till ngt helt annat, svar på Jennis fråga.
Frigg fick bara 2:or, de två senaste domarna tyckte hon behöver mer massa till sin övrigt färdiga kropp, så hon behöver lite mer massa, hon är fortfarande lite "valphullig".
Men vi hade en rolig dag i Jönkping, jag, Hannes,  Lilja & Beatrice. Tinna lekte med Matilda. Förutom utställningen hann vi med en sväng på IKEA.
Har så smått börjat träna inför att göra uthållighetsprov med Hippie, det kommer inte vara några problem för henne, men för mig! 20 km på cykel är provet. Igår cyklade vi med Rosa 16 km och avslutade med 1 km jogging med Binkis. Så jag tror det kommer gå fint.
Rosa, nästa vecka kör vi 3x8 km?
Ikväll är det träning i Alvesta, ser jag fram emot! Hoppas Gustav slår åkrarna här hemma snart så jag får fina spårmarker utanför huset!
Nu ska jag gå ut till hästarna, natta Beatrice i vagnen, hon har varit vaken sedan 05.45, eller egentligen sedan 04, men jag lyckades få henne småsova.
Kommentarer
Rosa

Absolut

2010-06-22 @ 21:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: