2010-06-14 ? 16:03:28

"Ont handen"

"Ont handen" som Lilja säger...
I fredags hade jag oturen att klämma handen rejält i bildörren, det gjorde bara ont en kort stund, sedan domnade handen... och har varit bortdomnad sedan dess.
Hela helgen har mina vänner rått mig gå till läkaren, så idag har jag spenderat några timmar på ortoped-akuten.
Jag har skadat nerven i handen, har jag tur kommer känseln tillbaka, det kan ta upp mot en månad... men det finns risk att den inte gör det...
Men, men, det kunde varit värre.... jag har ju inte ont... är bara lite fumlig och känner ju inte om jag slår i/bränner mig...
Kommentarer
Eva o Kasper

Håller tummarna för att det ordnar upp sig med handen!

2010-06-14 @ 16:46:01
URL: http://skogsstjrna.blogspot.com
Lina

Var rädd om dig Ninni! Känseln i handen är viktig! Kram!

2010-06-14 @ 22:27:30
Små fötter by sodamaze

Hoppas handen blir bra igen!

2010-06-14 @ 22:41:35
URL: http://sodamaze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: