2010-05-26 ? 08:27:18

26 maj

08.19
Igår blev Sunnas son, Götängens Bárdur, far till fyra valpar i Danmark! GRATTIS JENNIE OCH STOLTA MODERN EMBLA!
Embla med sina valpar, tre tikar och en hane.
Igår eftermiddag umgicks jag  och barnen med Rosa och hennes barn, fikade gott och babblade massor! Sedan bad jag Rosa visa mig klicker, min nyinförskaffade Euro Joe-klicker ;-)
Glimma diggade den direkt... väldigt snabb effekt! Så idag ska jag testa klicka Hippie.
Vi tränade igår, hon är riktigt rolig att jobba med! Just nu ligger hon och Glimma och lekbrottas på golvet jämte mig. Beatrice har varit vaken sedan 5 i morse, så vi har redan hunnit med morgonpromenad och nu sover Beatrice.
Binkis är på 63 dygnet på lördag :-)
Kommentarer
Kari Helene

Nyyydelige alt jo:-)

2010-05-26 @ 09:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: