2010-11-28 ? 21:14:53

1:a advent

Jag har inte tagit hand om min fina blogg senaste tiden!
Min fina mobil, ligger i en låda, Beatrice tyckte den behövde bada, är lite snål och använder en gammal mobil tills ekonomin tillåter  annat, då blir jag väl tvungen att skaffa mig en ajfone?

Det har varit mycket senaste tiden, nära vänner känner till det, flyktiga bekanter pratar om det, ja, ja, det är inget som bekomer oss, utan förstår att många vill veta.
En vänskaps omfattning bestäms inte av tid, det är en sak som är säker!

Jag jobbar numera heltid, stortrivs på jobbet, för Er som inte vet, så jobbar jag på Eniro.
Hippie har tillbringat ett par veckor hos Fredrik, tack STEWEN, du är guld!

Robert och jag har varit i Uppsala och besökt mamma & Gustav, vi passade på att unna oss, bodde på ett fint hotell och åt gott på kvällen för att sedan återvända till verkligeheten.

Gustav flögs ner med stora insatser till Växjö flygplats och ligger fortfarande inlagd på avdelning 34.

Mine har bott ett tag hos Aza, tack familjen Andersson! Skönt att veta att Mine har det bra hos Er.

Hannes föräldrar har varit på besök, lite back up. Hannes är sjukskriven 50% året ut. Tråkigt, men det är visst det som kallas livet.

Men nu är det snart en ny månad! Nya tag!

Imorgon fyller Lilja 3 år! Vi har haft en jättemysigt kalas idag!

Kommentarer
Challe

Tack för att vi får låna Mine :) Hon är så söt och go´

2010-11-28 @ 21:24:47
URL: http://azahara.blogg.se/
Helena

Usch vad jag lider med er..

Vet att du om någon reder ut allt, men det behöver inte vara lätt för det. Hoppas er verklighet blir lite lättare att leva, snart. Kramar på dig! Och ta hand om dig.

2010-11-29 @ 06:51:51
URL: http://balstavidlund.blogg.se/
Rosa

Grattis fina Lilja på din 3-års dag!!! Många kramar dina kompisa Elias o Alicia!!!



Tack för god fika igår, lika gott som vanligt!!

2010-11-29 @ 13:53:07
Bastianlinn

A exceptional happy site!

2011-04-15 @ 09:19:47
URL: http://bastianlinn.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: