2010-11-02 ? 20:21:30

Hundtäcken

Jag fick detta trevliga mail, täckena ser jättefina ut och prisvärda! Det kommer finnas möjlighet att se dem på kennelträffen.

Jag heter Kristina Hagevi och bor i Vimmerby
Jag är god vän Lena Sandberg som är matte till : "Fixa".
Hon har inspirerat mig till att börja sy hundtäcken.
Fixa är min modell och reklampelare.
Tillsammans har vi utarbetat ett par modeller som fungerar jättebra i regnigt och blåsigt väder. De sitter bra på plats och är smidiga.
Jag tänkte bara kolla med er om ni har behov av några hundtäcken och i sådana
fall om ni skulle vilja beställa.
Jag syr i olika storlekar och färger.
Fleecetäcken eller regntäcken med fleecefoder.
Fleecetäcke 100:-
Regntäcke/Vintertäcke med fleecfodrad reflex runt magen 150:-
Regntäcke/Vintertäcke med fleecefodrad bröstplatta 200:-
Bifogar ett par bilder.
MVH Kristina Hagevi, Vimmerby,  [email protected]





Modell Götängens Fixa Midsommardröm, 1,5 år!

Kommentarer
Micha

Ser ju jättefina ut å jag som måste köpa ett till Ernzt. Kanske skulle satsa på ett sånt?!

2010-11-03 @ 22:00:03
URL: http://michasverklighet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: