2010-10-16 ? 13:03:48

16 oktober

12.55
När bloggade jag sist och om vad?
Intensiv vecka, älgjakten är som sagt påbörjad och även jaktfesterna. Dessutom har Hannes på jobbfest igår, idag är det jakt och ikväll är det jaktfest hos CG och Christina i Härensås. Dygnen går i ett, så att säga, det känns som om Beatrice har gråtit sig igenom dem, särskilt nätterna där hon de senaste dagarna kommit till ro först runt 3-4 på morgonen och sedan sovit som längst 2,5 timme. Men hon har varit glad däremellan, till exempel just nu. Hon lyckades somna i vagnen på förmiddagen, när hon vaknade sprang Hippie fram och la sitt huvud i hennes vagn, när vi kom in sprang Hippie och hämtade hennes Pippi-docka och gav henne....  Ni bloggläsare som minns Ulme, Hippie är en ny Ulme!

Min förhoppning är att Hannes ska komma hem före 14, som han lovat, jag är medbjuden på ridtur. Jag ska rida Leikur, så ska Challe låna Lind, mamma ska rida Emelies Sleipnir, Emelie ska låna mammas Ragna och en annan dam jag inte känner ska låna Stjarni? Är detta rid-swinging?

Kommentarer
Challe

Det ska bli kul att få rida med er=)

2010-10-16 @ 13:09:01
URL: http://azahara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: