2010-10-07 ? 10:29:04

7 oktober

18.59
Idag har Tinna fått inlägg i sina skor, 500 kr! Det blir 500 kr varje gång hon behöver en storlek större skor. Sedan ska hon få ett par nya Adidas Gore Tex kängor. Stackars Tinna har sin fars plattfötter och sin mors dåliga hälsenor.
I eftermiddag har vi varit på mysigt bullmys hos Charlotte & Aza! Mine och Aza hade så roligt tillsammans och Challes bullar var så goda.
Medan Tinna var på kören åkte jag upp till Marklanda för att träna med Fredrik. Utan att ljuga så är jag för närvarande JÄTTETRÖTT! Sömnbristen kan ju knappt bli större! Så det smittade av sig på Hippie som inte alls var i sitt esse. Det var vårt första riktigt dåliga träningspass tillsammans. Så vi meckade inte så mycket med lydnades utan körde ett positivt avslut. Å andra sidan, när Hippie kör ett dåligt pass, hade det varit ett toppenpass för Tosse. Otroligt vilken bra hund jag har förmånen att arbeta med!
Så Fredrik och jag gjorde fina latte i stället, "powerkraschade" i soffan till Bob Marley.
Imorgon har "Edda" fått läkartid till Daniel Bäck, hoppas det börjar hända något nu!
09.38
Vi är mitt inne i en ond cirkel med stackars Beatrice! Hon har så enorma problem med sin mage, i natt sov hon och jag i princip ingenting, hon kan somna djup och vaknar plötsligt i panik med magsmärtor. Gavisconen hjälper korta stunder.
Man får försöka göra så gott det går, vila mycket och släppa måsten. Även om inte jag är så bra på det! På måndag ska hon börja på dagis, undrar hur det ska gå!
Vi väntar spänt på nya lilla hästen till tjejerna, hon går med föl fortfarande!
Bloggenergin är låg! Kanske har jag ngt nytt att berätta ikväll!
Kommentarer
Lina

Skickar massor av styrka & energi till ZUPERMAMMAN Ninni! Kram !

2010-10-07 @ 12:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: