2010-09-11 ? 11:30:28

11 september

UPPDATERING.... FREDRIKS SPÅR 81 P!
Hmm hela mitt inlägg försvann!
TYYYPISKT!
Hippie och jag har tävlat på morgonen, det gick så bra! Vi körde BH-prov, lydnadsdel och miljödel. Hon gjorde så bra ifrån sig, domaren sa efteråt "en hund för toppoäng i framtiden, mycket bra genomfört med fin kontakt, position m.m" Härligt!
Lite dåligt förberedd var jag eftersom våra barn varit vakna hela natten, de har feber och sjuka. Så jag har inte sovit utan åkte direkt i morse. Igår kväll var jag med CS i Hok och tittade på hennes och Alfs genrep inför IPO-debut idag.
Fredrik och Quizmo tävlar VM i Danmark i helgen, så vi är lite smått nervösa!
Ninni & Hippie
Götängens Jabba the Hutt "Macci"
Götängens Ixon
Götängens Ixon
Kommentarer
Ida

Bilder kommer att komma, när jag har orkat laddaa upp dem :)

2010-09-11 @ 13:21:13
URL: http://idasgardshundar.blogg.se/
Carro & Texas

GRATTIS till godkänt bh idag. Härligt!!

2010-09-11 @ 22:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: