2010-09-17 ? 21:52:40

17 september

Både Hannes & jag missade vår 10-åriga förlovningsdag igår! Tur att vi inte glömmer bröllopsdagen iallafall!
I morse kom Challe på besök, jättelänge sedan vi fikade på Häringeryd! Vi han prata igenom allt gammalt och nytt, givetvis lite valpgos också!
Så har Tinna och Lilja klippt sig idag, Tinna blev fin, men Lilja som aldrig haft en riktig frisyr innan, utan bara barnklippningar, blev så söt i uppklippt nacke!
Fantastiskt! Lilja har ridit en lång sväng ikväll på Lind! Tinna blev arg över att Lilja fick rida Lind, kastade sin hjälm och vägrade rida, vilket bara taggade hästrädda lillasyster ännu mer att vilja rida Lind! Så hon red som om hon inte gjort annat hela sitt liv! Lilja som för en vecka sedan knappt vågade gå nära en häst som stod i box!
Eftersom Tinna inte ville rida, så tog jag Lind på en lång tur... jag är inte bra på att rida Lind i nuläget, hon är för snäll, för ren, för mjuk... jag vet ju att någonstans under fettet finns den häst jag gillar att rida, men då lär inte Tinna reda ut henne om jag plockar fram den sidan i Lind. Jag vill ha mer att jobba med, mer tryck, mer humör! Ett bitchigt sto! Ett sto som gör allt om jag bara spelar på rätt tangenter.... men, men.... jag får väl fortsätta finlira på Lind :-)
Kommentarer
Små fötter by sodamaze

Åh vill se bildbevis på de fina frisyrerna!

2010-09-17 @ 22:15:48
URL: http://sodamaze.blogg.se/
Lina

Vill också se!

2010-09-17 @ 23:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: