2010-09-19 ? 14:33:53

19 september

En viktig dag idag! Valet 2010! Jag bestämde hur jag skulle rösta först i förmiddags, vilket block var det inga tvivel om, däremot parti.
Jag och Rosa kom på för några veckor sedan att ordna en överraskningsfest för Fredrik, så igår kväll, var Fredrik hemma efter klickerkursen, trodde att han ska kolla på film och slappa.... men vi hade bjudit hans vänner, träningskompisar m.m. som mötte upp på Marklanda och sedan i samlad trupp våldgästade Fredrik, dricka, tilltugg och lite olika presenter! Gissa om han blev överraskad!
Vi var även på Markus dop igår! Jättemysigt med kalas efteråt. Tinna stannade kvar och spelade wiie, medan Theo följde med oss hem!
I eftermiddag jag Emelie och jag rida, ska bli skoj att se Sleipnir under ryttare!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: