2011-08-12 ? 22:19:57

Otäckt!

Igår kväll kom våra kompisar Linda & Malin och grillade med oss, efter maten, ganska sent gick vi en kort sväng med hundarna. När vi vände hemåt ser jag att en av våra bilar lyser och när jag kommer närmare ser jag att barnen sitter i bilen, givetvis skyndar jag och förstår att ngt hänt!
Det visade sig att Tinnas nya gosedjur tagit eld, hon hade fått en vetekudde som var ett gosedjur som tog eld när den värmdes i micron enligt bruksanvisning.
På nolltid hade köket rökfyllts, Hannes sprang ut med barnen och satte dem i bilen, fick hålla andan och springa in för att få ut gosedjuret som låg i micron.
Vi vädrade hela natten, men hade stickade röklukt i hela huset. Så i morse ringde jag försäkringsbolaget som skickade hit OCAB... det visade sig att alla våra textiler måste röksaneras, alla köksskåp och troligen väggar och tak, vi har även fått diska all porslin! Som tur är, var ingen i närheten av röken, alla djur ute och barnen i annan del av huset.

Kommentarer
Rosa

Mycket otäckt!!

2011-08-13 @ 00:20:50
Helfena

Men fy fan! Tänk om.... usch vilken tur i oturen ni hade!

2011-08-13 @ 06:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: