2011-12-15 ? 16:14:53

15 december

Åh jag älskar ju att blogga med tar mig inte tid!


I helgen var jag i Jönköping och såg HV71-Linköping... en väldigt marknadsförd match som spelades utomhus. Det började ju bra.... men så var det ju vädret... snöblandat regn och blåst... så hjälpte det knappt med fyrverkerier och fest... det var zuperkallt!
Så gällde det att ta sig hem i tid i söndags morse, första luciatåget av tre. Tinna och Alicia skulle sjunga och gå lucia i kyrkan. Rosa passade Lykka så hon var också med, hihi lilla pärlan var så duktig och tittade på alla tända ljus.
Efter lucian åkte jag och mina tjejer till Bergkvara julmarkand tillsammans med Rosa och Anders.... och de hade ju tre trollungar med sig... så vi hade fullt upp.... Tinna och Alicia som gillade marknaden... Lilja och Elias som tyckte det var världens roligaste ställe och springa runt på... Beatrice som alltid är vild, överallt och ingenstans.... tur att Ánders var förstklassig barnvagnsförare.

Så har Lilja och Beatrice haft dagislucia och Tinna i skolan... Puh! Strukit linne många gånger!

Lite bilder: http://rosa-villanshojd.blogspot.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: