2011-12-01 ? 21:44:07

Gosiga hästar

När jag åkte till jobbet i morse såg jag vare sig kor eller hästar i hagen... de låg alla inne iden nyhalmade lösdriften och vilade.

Jösses, man kan ju blogga mycket mer nu när bloggen är låst...  vad ska jag berätta om, allt och inget?

Iallafall saknar jag Hippie, såg hennes härliga ansiktsuttryck på bilden, saknar min busa jämte mig i soffan.

Har haft en alldeles vecka på jobbet med ny chef, nya kollegor och riktigt bra jobb. Jag var inte helt bekväm men förändringen i början, men nu känns det väldigt bra!

10 december ska jag till Jönköping! Har vip-biljetter via jobbet och ska få uppleva
http://www.sportevenemang.com/jubileumsmatchen/?page_id=152
Jag gillar ju bara hockey och detta är lite överkvalificerat för mig, men vad sjutton.... det ska bli coolt... även om jag funderar på om det kommer bli kallt och att vad jag ska ha på mig! Mina brallor är för tajta för långkalsonger!
Kommentarer
Lina & Cärla

Jag är själv så glad att jag låste min egen blogg! Tack för att du finns, både som uppfödare och vän! Kram

2011-12-02 @ 14:31:37
Challe

...och jag behöver inte låsa min blogg - det är ändå ingen som läser den.

2011-12-03 @ 18:54:59
Rosa

Challe... jag läser....

2011-12-04 @ 21:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: