2011-12-17 ? 16:30:05

I rasande fart mot julaftont

Igår var det dags för jobbets vinterfest, inget julbord i år utan tre rätters på Kult. Innan festen var vi några tjejer som mötte upp på Harrys för att sedan vidare till Harrys.
Jag var dock inte direkt imponerad av Kult.... snobbig personal som ansåg sig själva vara värda massa dricks... dessutom var det dukat långt mellan varje bord så man kunde inte prata med varandra. Jag tyckte maten var okej, men många verkade inte gilla den. Det var synd.

I eftermiddag har galenpannorna Robert och Hannes skruvat plåt på lagårdstaket på Marklanda. Det har regnat och blåst, livsfarligt enligt mig!

Ikväll är vi bjudna till Ida & Lennie på poolfest! Det ska bli nice! Bada i deras pool, basta och mumsa tacos!

Så imorgon har vi bjudit våra grannar på en liten hemlis.... vi ska hitta på liten bus ;-)

Så är det redan fjärde advent imorgon! Jag ser fram emot lite julledigt! Julledigt och mellandagsrea! Många tummar för det! Rosy och jag måste ju hitta lite nya klänningar, likadana!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: