2011-03-24 ? 20:22:53

24 mars

Idag har Achilles blivit pappa till 7 små fina valpar hos kennel Pousuda! Grattis!

Götängens Bárdur väntar en kull med med en dansk tik, Lieke.
Götängens Bond-James Bond, väntar valpar med Ekeröds Jonna.

Mina planer är för övrigt lite ändrade, jag kommer para Götängens Go Glimma med Toragårdens Dalton, Ambra med Gartnervejens Höner af Embla och Götängens Bianca Bratz enligt planen med Balder.

Veckorna går fort, men det är ett tecken på iallafall att jag trivs med det jag gör, mitt otroligt roliga jobb. I tisdags startade vi upp tisdagsträningarna i Alvesta, Hippie funkar ganska så bra, det ska dessutom bli skoj att börja ställa ut henne.
Kommentarer
Götängens Ixon

Höner af Embla ser jättefin ut!

2011-03-24 @ 21:04:23
URL: http://idasgardshundar.blogg.se/
jenni

det er han også og har skønt temperament :-)



oj da du får travlt med hvalpe, ninni

2011-03-25 @ 18:24:21
URL: http://www.gaardhunden.webbyen.dk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: