2011-11-30 ? 16:23:59

Att vara uppfödare....

Egentligen borde jag vika den stora tvätthögen som väntar... men en "liten fågel" tycker jag bloggar för sällan.... och jag gillar ju att blogga :-)

Tanken slog mig igår kväll.... att vara hunduppfödare har helt klart sina nackdelar, man har ansvar... man har ansvar för att i vårt fall, förvalta en svensk lantras och så vidare...

men så har det så otroliga fördelar!

Tänk så många vänner man fått genom att vara uppfödare, så otroligt många människor man lär känna! Människor med fantastisk både omsorg, engagemang och kunskap!

Jag har ju "en personlig 1177", Cindras husse!
Lokes matte gav mig många dyrbara råd när Beatrice brände sig!
Cärlas matte har gett mina eksemston lindring med rådet om grobladsavkok!
Mines och Azas matte har lärt mig det mycket goda tipset att bag inboxen är inte slut förrän man klippt upp påsen!
och givetvis MASSA MER!

Tänk, hade det inte varit för hundarna så hade jag aldrig lärt känna alla dessa fantastiska människor!

Kommentarer
Challe

I kväll blir det att klippa...

2011-12-02 @ 14:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: