2011-10-15 ? 13:42:34

15 okt

Så! Nu hoppas jag alla som önskar fått lösen! Om ni får en förfrågan om vilket lösen jag har så hänvisa till att skicka ett mail till mig så skickar jag ett!

Solen skiner härligt, Hannes är ute och jagar älg och har Hippie med sig... jag hoppas  egentligen att han ska komma hem snart, men samtidigt är det ju skönt att Hippie blir rastad.

Känns dock som att vi har lite att fixa med här hemma.... ikväll är vi bjudna till CG och Christina på middag... jag hade behövt åka och handla lite till Katty... nätterna är kalla och hon behöver en kattlåda...

Vi har haft två skitveckor känns det som.... Lilja har ju legat inlagd en sväng på sjukhuset... Gustav har opererats en lååång komplicerad operation i Uppsala... Lilja har varit en sväng till på sjukhuset.... hon har dock kommit att gilla det... hon älskar lekterapin, personalen och sin fantastiska läkare Ylva! Lilja räcker glatt fram armen när hon ska få en kanyl och ber om att få spela "pratande katten" på iphonen....

Beatrice är så rolig.... hon har hittills varit ganska sparsam med att prata,´men senaste dagarna har orden börjat bubbla! Iphone, köttbullar och andra "viktiga" ord!
Kommentarer
Lina & Cärla

Hoppas att det snart lättar runt dig. Förstår att all oro sliter. Tack för att jag får fortsätta läsa. Kram!

2011-10-15 @ 13:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: