2011-10-04 ? 19:23:12

Brrr vilken höstkväll!

Yes, jag låser bloggen!
De som önskar lösenord och fortsatt tillgång till bloggen, maila mig på [email protected], senast 15 oktober

Sedan kommer jag göra en ny kennelblogg, med enklare uppdateringar, ex bilder och resultat!

Hippie, dräktig, ja, jag tror det, hungrig som en varg!

Jag har anmält Binkis och Saga till Växjöutställningen, hoppas Binkis får bättre päls tills dess.

Följande hundar som jag känner till är anmälda.... kan vara fler... några har pratat om det

Götängens:

Achilles
Ambra
Azahara (?)
Bianca Bratz
Fixa
Fenix (?)
Hermine (?)
Herkules
Jara Juliflicka
Juli-Juvel (?)
Ixon
Iza-Ilona

Spännande!

Glimma ska ju löpa, så henne vill jag inte ställa.... hennes fästman Ajax kommer dock!
Hippie ska valpa runt månadsskiftet nov/dec.... ser så mkt fram emot att ställa henne i bruksklass!

Jösses vad jag är nöjd med min Hippie! HD A och armbågar UA, mentaltestad med 496 poäng, LP1 på tre starter och klassvinnare alla tre gångerna, fixade IPO1 med två veckors träning i både spåret och lydnaden, körde ju in allt utom fria följet, sättande och inkallning på två veckor, körde 96 poäng i skyddet och dessutom den härligaste familjehund man kan ha :-)
hehe... dessutom erbjuder sig Gustav vara fodervärd om och om igen... tack men nej tack, min ögonsten stannar hos oss :-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: