2011-09-15 ? 21:00:26

Blogga?

Hannes tyckte jag borde blogga :-)

Vem har tid att blogga när skogen är full med trattkantareller? Ja, gula med för den delen :-)
Lind är härlig, jag rider och letar svamp, hon ser på mitt kroppsspråk att jag hittat svamp, då tvärstannar hon som en fågelhund som markerar fågel....

Hannes har börjat viltspårkurs med Glimma, hon är en naturbegåvning... ev kommer han ta med Binkis också.

Hippie löper och vi hoppas på parning :-)

Vilka planerar ställa i Växjö? 3 okt går internetanmälan ut? Jag kommer anmäla Binkis och ska överväga Saga.... om hon hinner bli smal nog :-/

Planen är att köra MH igen 24 sept, Hermine är anmäld och Ixon, det finns fler platser, först till kvarn!
Glöm inte att rasklubben återbetalar 150 kr av anmälningsavgiften!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: