2011-09-21 ? 20:18:35

Blondinen ;-)

Det var ju jag... om ngn missade det.... Hannes tyckte det ju var jätteroligt att jag kunde missa att jag glömt stänga luckan... ja ja... bjuder på det....

Hippie har blivit tjock senaste två veckorna, bara spårat och kört lydnad, ingen fysträning alls. Dessutom svullen och plumsig av löpet.  Hon är inte särskilt rolig när hon löper, extra mycket yrväder, hoppig, studsig och busar. På söndag hämtas hon av sin uppfödare och ska paras på måndag.

Igår var hela familjen i Alvesta, Anette & Allis bjöd på smörgåstårta och vi bjöd på marängtårta (den med bilden vi bloggade igår).
Kommentarer
Rosa

Ja blondin som jag e då va så fattade inte jag att det va du... det är ju oxå en urgammal blondin historia!!!!

Kram på dig o lycka till nästa gång;)

2011-09-22 @ 02:07:40
ilene

marängtårta? Låter sjukt gott! Va vad det mer i?

2011-09-22 @ 09:37:56
Ida

Jag är inte blondin, men jag fattade inte ändå :(

2011-09-22 @ 10:51:57
URL: http://idasgardshundar.blogg.se/
jenni

er det upføderen eller du, som skal have hvalpe på hippie ?

2011-09-22 @ 11:19:41
URL: http://www.gaardhunden.webbyen.dk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: