2012-08-15 ? 16:29:56

Underbart att vara tillbaka på jobbet

I början av veckan haglade det inlägg om hur folk kändes sig nere över att vara tillbaka på jobbet. Själv har jag under sommaren bytt team och chef. Kändes spännade! Fastän jag jobbat på samma kontor med flertalet av dem hela våren, kände jag egentligen bara Davva och Jonas. Men jag kan inget annat än säga att jag stortrivs i grabbgänget. Van att vara ensam tjej ;-)
På fredag bär det av till Tylösand för konferens, det kommer bli zuper! Eniro misslyckas aldrig med sina konferenser utan de är alltid enormt givande.
 
Som tur är kommer Rebecca och rider alla hästarna fredag och lördag.
 
Vi har en herre hemma! Gartnervejens Höner af Embla! Saga (Ambra) löper för fullt och! Så håll hårda tummar för att hon blir dräktig och det blir fina små valpisar! Bilden nedan är Höner "Billy"! Visst är han imponerande läcker!
Foto: Laila Söderberg
Kommentarer
Terry

ÅH ÅH ÅH Va vi håller tummarna. ÅH va vi hoppas. Han ser riktigt bra ut. :) hoppas hoppas hoppas :)

2012-08-15 @ 19:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: