2012-02-02 ? 08:41:15

Dagen D!

Idag skall Hippie och jag till Fredrik Steen på privatträning! Rosa ska följa med och fotografera. Är jätteförväntansfull och det ska bli kalaskul! Här kan Ni se programmet: http://www.tassaromorrhar.se/info_2.html
Hippie och jag inte tränat lydnad alls ännu i år, bara lite lätta, kravlösa övningar. I skyddet har vi bara jobbat på samhörigheten och att stabilisera, stärka henne. Hon blir snabbt trött i musklerna. Jag har upplevt att hon är lite "fadd" och inte 100% i skyddet... men det har vare sig figurant eller publik upplevt. Ligger lite filmer på fb om ngn vill se.

Så, nu ska jag jobba i några timmar, sedan är det Hippies tur.... tjo vad spännande!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: