2012-02-03 ? 19:49:18

Förlåt....

om jag trampade ngn Cesar-älskande bloggläsare...

Härligt att läsa folks reaktioner från gårdagen på nätet! Jösses har folk inget liv?

Nedan är rakt citerat från Fredriks blogg ang gårdagen:

En liten notering bara. Alla hundägare är kvinnor.
Var är alla män med hundproblem?
Skickar dom sina fruar/flickvänner vid problem, eller…..?

Sedan så många "nät-ifrågasättare" som inte ens var med... de såg inte hur vi tränade... eller vilka.... eller vad som sades på föreläsningen....

en kvinna... som jag känner till tidigare som inte´blev uttagen till privatundervisningen... som viftade med 500-lappar tidigare på dagen... och facebookade bittert på kvällen...
Ja, jösses.... ska man kunna trolla med tiden? Ska Fredrik ta in en extra hund.... ja, hur blir det för alla andra som inte var med...

Nätet... livsfarligt ställe!
Galet vad folk skriver! Jag vet en domare som anmälde massa folk till diciplinnämden (SKK') då de ifrågasatt hans bedömning... han svarade... ni betalar för att  min kunskap att bedöma mina hundar, ni betalar för att komma hit och sedan snackar ni skit på nätet.... om mig! Bra gjort av honom!

För att knyta ihop säcken... träna inte Era hundar med Cesar Milans underkastelseövningar.... skräm inte "vett" i Era hundar...

Gammal artikel.....

http://www.ziegerkamp.com/Imponerad.htm

jooo... och de som kom med problemhundar..... de jag såg..... hade nästan alla tränar a la Cesar.... underkastelse..... och man skall lyyyyda sin herre....

Kommentarer
Heléne

Håller med dig! Har en svärfar som blivit trollbunden av Cecar. Han undrade en gång varför Jamaica fick gå framför mig när jag var ute och rastade!!!! Han gör bra saker också, för amerikanarna är ju lite dåliga på att bara rasta sina hundar.Viktigast av allt är ju att ha kul tillsammans sin hund!!!! Ska på föreläsning med Jan Gyllensten senare i år - ska också bli spännande.

2012-02-03 @ 21:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: