2012-01-26 ? 15:17:54

26 jan

Jag vabbar... kräksjuka... dock var den mild... en kräkning... sedan piggelin.... men det gäller att vara noga med 48-timmars reglen för att stoppa smitta... så nu har jag två små barn som hänger i gardinerna... på riktigt!

Så typiskt, lagom till Hippie kom hem... så kom snön... jag som längtat efter att få börja spåra. Det kan få vafra snö till måndag, två helger med snö... sen vill jag ha barmark, spårmark....

Tiden rasar iväg, snart är det Norgeresa, därefter valpning!

Jösses, vad mycket Götängensvalpar det är på gång! På förra listan missade jag tiken "Maja" som Achilles parat. Jag har inte träffat en enda av dessa tikar som Götängenshanarna parat, men vet att det är samtliga HD-fria tikar, samt att de utställningsmässigt uppfyller rasklubbens krav, men i övrigt vet jag inte mer.
Sedan tror jag barnbarnet Gartnervejens Frey av Aza ska para en tysk tik. Spännande, Tyskland intresserar sig mer och mer för vår ras!

När ska vi köra kennelträff i år... vad ska vi ha för tema?
Rallylydnad?
Kommentarer
Elise

Åå vad roligt med kennelträff. Vi kan vara med alla veckor i sommar utom v.29. Rallylydnad är jag väldigt nyfiken på så det skulle vara ett roligt tema :)

2012-01-26 @ 15:42:10
Ida, Izzie, Neo & Ixon

Vi tycker i mitten/slutet av augusti.

Rallylydnad hade varit intressant, o massage ;)

Ninni går o massera alla hundägare ;)

2012-01-27 @ 10:56:11
URL: http://idasgardshundar.blogg.se/
Lina

Gillar Idas förslag: massage till alla ägare och sen massor av roligt Rallylydnad :o)

2012-01-27 @ 18:05:31
Lina

Om livet lever åt rätt håll ställer jag gärna upp och inspirerar om rallylydnad...är helt frälst och det passar verkligen gårdshundarnas mentalitet!

2012-01-27 @ 18:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: