2012-01-11 ? 14:27:45

Chockad....

Vi har träningsvänner i Alvesta, Mari och Micke.... de har inte varit på klubben på ett tag... och jag har inte hört något... visste att deras lille son hade svårt att gå upp i vikt, deras tik fått valpar... de köpt hus.... men så gick jag i morse in på deras hemsida http://www.mizztrix.dinstudio.se/
Tänkte liksom... de hade annat för sig än att träna just nu.... klart man saknat dem.... men som sagt... tänkte mest de kommer väl snart tillbaka.... när våren och solen kommer....
Men så läser jag Maries blogg... och läser månaden tillbaka... och tror inte det är sant det jag läser.... att fina lilla Hampus är så sjuk!

Jag tror inte Marie läser min blogg just nu... men Marie, vi är många som finns för Er.... gråta, prata eller vara arg... så är jag ett telefonsamtal bort!

<3 kram <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: