2012-07-22 ? 21:39:52

Bloggdags!

Idag fick jag sms av Ida.. det är dags att blogga!
 
Senaste månaden har jag  sms/mms-bloggat, men eftersom jag aldrig går in och läser min egna blogg, har jag inte märkt att inga inlägg publicerats. Blogg-appen har inte heller funkat..
Å andra sidan har jag ingen Iphone nu heller... rååååkade glömma den i jeansen och starta tvättmaskinen. Så nu har jag en usel gammal lånetelefon i väntan på min nya som borde komma imorgon.
Så jag har inga nummer inlagda och kan knappt sms'a med den.
 
Så nu för första gången på en månad sitter jag vid en dator....
 
Så vad har vi hittat på, vi har varit i Ullared, Träslövsläge, Björkängs havsbad, Onsala, Göteborg, Öland och slutligen kom vi hem idag från Österlen.
 
Så vi har testat många stränder och hav!
 
3 veckor kvar av semestern och det ska bli en sväng till Tollarp och Ronneby. Jakten på sista certet :-)
 
Ikväll har jag ridit en liten sväng på Tindra, en sån fin snäll liten häst, en liten flickhäst.
 
Och! Stort grattis Lena och Fixa, fantastiskt agilityekipage!
Kommentarer
Ida

Äntligen!!!!!!!! Det var på tiden ;P
Dock så behövs inte 4 likadana inlägg för att kompensera ;P Bara blogga lite oftare istället ;P

2012-07-23 @ 07:29:13
URL: http://idasgardshundar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: