2012-03-01 ? 09:06:04

1 mars!

Oj oj, snart fyller A-kullen 6 år! Oj vad tiden  går fort!

Min Tindra, vackra, älskade Tindra, är så skadad. I vår lösdrift har vi en grind innanför dörren, Tindra har sparkat igenom dörren, fastnat mellan golvkanten och dörren.... hela benet är skadat runt om och bilden jag bloggade är ett av de värsta såren.
Hade inte min bror Gustav varit en ganska tjurig person.. hade vi inte upptäckt det i tid. Gustav gillarr ordning och reda... och Tindras kamp att komma loss hade grävt en grop utanför dörren.. vilket Gustav såg och ville rätta till och såg blodet. Med tanke på hur färskt såret var, hade det troligen bara skett ngn timme tidigare.
Tre timmar kämpade veterinären med att pussla ihop henne och nu väntas flera månaders läkprocess.

Glimma mår alldeles utmärkt... Sov med oss i sängen inatt, inga tecken på att valpningen är på gång ännu. Hihi, ni får fortsätta vänta med spänning ;-)
Det kommer... jag looovar!
Kommentarer
Lina

Ajaj...vilken tur i oturen att den nitiske bror fick syn på gropen och på stackars Tindra. Jag hoppas att hon blir helt återställd och att det inte går infektion i såren...ser så otäckt ut att det gör ont i hela mig.

2012-03-01 @ 22:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: