2012-10-27 ? 12:31:25

Namnet blev ganska självklart...

Klart att min tik ska heta Ninni-Ilona.... värst bara att jag inte kommer kunna döpa valparna förrän jag valt 100%... Dock får man ju en känsla väldigt tidigt för vilken man vill spara...

Saga är dock inte på gång att valpa, hon är inte som Binkis och Glimma (särskilt Glimma) som bara "plötsligt" börja valpa. Utan Saga ser man ganska väl på. Dessvärre funkar inte blogg.se från Iphonen, så valpningen kommer bara gå att följa på facebook. Om ngn vill följa den, skicka en vänförfrågan :-)

Helt urkasst att blogg.se inte kan skapa en bättre tjänst för Iphone! Tror nämligen den funkar för android!

Tinna har höstlov! Härligt! Jag håller på att baka så det ska finnas lite gott fika i frysen! De flesta dagarna har  hon dock planerat att tillbringa hos kompisen Lovisa.. trots att jag planerat in flera dagars semester :-) Leka är livet!

 

 

Kommentarer
Mimmi

Att du inte skaffar egen domän och kör Wordpress. Så mycket bättre på alla sätt!

2012-10-27 @ 12:59:25
URL: http://www.mimmirito.se
Mona

Eller Blogspot. Funkar finfint.

2012-10-27 @ 13:10:10
URL: http://fridhemsfrun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: